-
YDA Center Kızılırmak Mahallesi
Dumlupınar Bulvarı No:9/A567
Çankaya / Ankara
- info@kolaysoft.com.tr
- +90 850 259 90 90
[av_textblock size=” font_color=” color=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” av_uid=’av-jx61hldx’ custom_class=” admin_preview_bg=”]
Koronavirüs pandemi mücadelesi sırasında, KolayPeyk ürünü, işletmelerin işlerini kolaylaştırmaya ve değer katmaya katmaya devam ediyor. IASP (Uluslararası Teknoparklar Birliği)’nden onay alan Türk yazılımı KolayPeyk, aynı zamanda global platformda yerini de aldı.
KolayPeyk ürünü sayesinde, işletmeler yasal dayanaklara uygun bir şekilde tebliğ ve tebellüğlerini personellerine yapmaktadır. Çalışanlar da, firmasından kendilerine gönderilecek olan tüm bildirimleri, rahatça evlerinden bilgisayar veya cep telefonlarıyla “zaman damgalı” olarak onaylıyor ve istedikleri dönemlerde de bordro gibi tüm bildirimlerini arşivden yeniden görüntüleyerek, ulaşabiliyorlar. Kolaysoft Teknoloji firmasının KolayPeyk ürünü ile, içinde bulunduğumuz salgın günlerinde, personele yapılacak duyuru, yazışma, bildirimler ve bu bildirimlere cevap alınması gibi konularda yaşanabilecek olası tüm sorunların da önüne geçilmiş olunuyor.
Pandemide dünyaya çözüm olarak sunulan bir ürün oldu
YASAD (Yazılım Sanayicileri Derneği) tarafından “Yerli Yazılım Çözümleri Online Tanıtım Etkinliği”, 24 Haziran 2020 tarihinde yapıldı. İş Dünyasında Yeni Normalimiz- İşinizi Uzaktan Yönetin- Dijitalleşme Araçları başlığı oturumunda görüşlerini aktaran Kolaysoft Teknoloji AŞ Genel Müdürü Kezban Boztürk, pandemide dünyaya çözüm olarak sunulan KolayPeyk ürününü anlattı.
İş dünyası için yenilikçi bir yazılım çözümü olan KolayPeyk hakkında bilgiler veren Kezban Boztürk, şunları kaydetti:
“IASP’nin bünyesinde, 74 ülkede 150 bini yakın ar-ge firması bulunuyor. IASP tarafından, global iş dünyasına örnek bir Türk yazılım ürünü olarak gösterilmenin haklı gururunu yaşıyoruz. KolayPeyk ürümüze, ülkemizin yanı sıra, Avrupa ülkelerinden yoğun ilgi gerçekleşiyor. İçinde bulunduğumuz pandemi nedeniyle, dünya genelinde evden çalışmanın yaygınlaştığı günümüzde, firmalar çalışanlarına iletecekleri tüm evraklarını (bordro, ücret hesap pusulası, izin, KVKK, iş güvenliği vb), KolayPeyk platformu üzerinden yasal, geçerli ve güvenli olarak, dijital ortamda yapmaktadırlar” diye konuştu.
KolayPeyk sayesinde, iş kanunları kapsamındaki kayıtlar ve belgeler dijitalleşiyor
İş kanunları kapsamındaki kayıt ve belgeleri resmi evrak olarak dijitalleştiren KolayPeyk; işverenlerin yükümlülüklerini kanuni açıdan ispatlamalarını sağlarken, ayrıca %90’nın üzerinde işverenin aleyhine sonuçlanan davaların da önüne geçilmesine imkan sağlıyor. Firmalar, çalışanlarına yaptıkları yazılı bildirimleri KolayPeyk ürünü üzerinden yaptıklarında, mevzuatta öngörülen yükümlülüklerini yerine getirmiş olmaktadırlar ve zaman damgalı olarak gönderilen tüm belgeler, resmi evrak niteliği taşımaktadır.
[/av_textblock]